دستگاه تصفیه روغن سوخته موتور برای تصفیه روغن هیدرولیک و ژنراتور

دستگاه تصفیه روغن مناسب برای جداسازی انواع میعانات از روغن موتور بهترین روش برای تصفیه روغن ، تصفیه به روش تقطیری است که در خاورمیانه جز برترین روش شناخته شده است که از آن بنام روش تین فیلم نیز یاد میشود

دستگاه تصفیه روغن سوخته موتور برای تصفیه روغن هیدرولیک و ژنراتور

دستگاه تصفیه روغن مناسب برای جداسازی انواع میعانات از روغن موتور بهترین روش برای تصفیه روغن ، تصفیه به روش تقطیری است که در خاورمیانه جز برترین روش شناخته شده است که از آن بنام روش تین فیلم نیز یاد میشود

دستگاه تصفیه روغن مناسب برای جداسازی انواع میعانات از روغن موتور
بهترین روش برای تصفیه روغن ، تصفیه به روش تقطیری است که در خاورمیانه جز برترین روش شناخته شده است که از آن بنام روش تین فیلم نیز یاد میشود

  • ۰
  • ۰

روغن سوخته به طور کلی به روغن دست دوم گفته می شود که دیگر شرایط روغن کاری یا خنک سازی را برآورده نمی کند. به طور خاص ، این اصطلاح به روغن استفاده شده از برنامه های فنی ، به عنوان مثال اشاره دارد. ب - روغن موتور ، روغن گیربکس یا روغن هیدرولیک.


فهرست
1 خواص و پیری روغنها
2 حقوقی
3 ادبیات
پیوندهای وب چهارم
5 شواهد فردی
خواص و پیری روغن ها
روغن با استفاده منظم در خصوصیات آن تغییر می کند. در اینجا چند نمونه هستند:

روغن سوخته و سرخ کردن به دلیل دمای زیاد در حضور آب ، پروتئین ها و کربوهیدرات ها ، آب و چربی را جذب می کنند و خاصیت شیمیایی آنها را تغییر می دهند. روغن ها تا حدی تقسیم می شوند ، پیوندهای دوگانه شیمیایی می شکند ، اسیدهای چرب ، آکریل آمید و سایر ترکیبات نامطلوب تشکیل می شوند.
روغن موتور و ماشین با آب ، روان کننده های دیگر و مواد عملیاتی و همچنین مواد خارجی مانند خاکستر یا بقایای فلز غنی می شوند. مواد افزودنی موجود به طور متوالی مورد استفاده قرار می گیرند.
در موتورهای احتراق ، باقی مانده های سوخت ، دوده و خاکستر در روغن جمع می شوند و توسط مواد افزودنی در حالت تعلیق نگهداری می شوند. استرس گرمایی ترکیبات جدید و احتمالاً سمی مانند دی اکسین ایجاد می کند.
مجاز
در سال 2002 ، دستورالعمل روغن پسماند در آلمان اصلاح شد و در 16 آوریل 2002 به شکل تغییر یافته لازم الاجرا شد. تغییر تعیین کننده گروه بندی انواع روغن های زاید در دسته های جمعی (I ، II ، III و IV) بود. مخلوط روغن ها در دسته های مختلف ممنوع است ، به این معنی که آنها باید مرتب و دفع شوند. تمام روغنهای زائد موجود در گروه I در مرحله اول بازیافت می شوند.

از آنجایی که روغن معدنی و روغن سوخته می تواند آب آشامیدنی را آلوده و غیر قابل خوردن کند ، باید آن را به نقاط تعیین شده برای جمع آوری روغن منتقل کنید. روغن ها و چربی های گیاهی مشمول مصوبه روغن زاید نیستند ، بلکه باید به درستی دفع شوند. طبق آیین نامه اداری مربوط به مواد آلاینده آب که تا سال 2017 معتبر است ، روغن استفاده شده در بالاترین کلاس خطر آب WGK 3 طبقه بندی شد (= برای آب بسیار خطرناک است) [2] ، مگر اینکه از روغن منشا شناخته شده استفاده شود. طبقه بندی از سال 2017 در آیین نامه مربوط به سیستم های مربوط به حمل و نقل مواد خطرناک برای آب (AwSV) تنظیم شده است.

 

در آلمان ، کلیه فروشندگان و روغن سوخته مواد روان کننده موظف هستند ، در هنگام ارائه رسید ، روغن استفاده شده را به میزان رایگان و حداکثر تا مبلغ فروخته شده پس بگیرند و آن را به درستی دفع کنند. تجارت باید سیستم های مناسب پس گرفتن را برای این کار فراهم کند. بعلاوه ، در سطح شهرداری ، این احتمال وجود دارد که مصرف کنندگان بتوانند روغن استفاده شده را به مقادیری که برای خانوارها طبیعی است ، به نقاط خاص جمع آوری برگردانند. بازگشت به نقاط جمع آوری می تواند شارژ داشته باشد. دفع نامناسب روغن استفاده شده جرم کیفری است. ویژگی های خاص نیز توسط قانون مدیریت بازیافت تنظیم می شود.

در سوئیس ، روغن های معدنی مشمول مالیات دفع می شوند. علاوه بر این ، شرکت ها هنگام جمع آوری روان کننده های استفاده شده باید هزینه های دفع را پرداخت کنند.

روغن زائد روغن آلوده یا دست دوم است که دیگر برای مصرف عمومی و استفاده مناسب نیست. منظور از روغن زائد ، از جمله سایر موارد ، روغن ترانسفورماتور یا روغن موتور مصرف شده است.

برخی از انواع روغن های زائد پس از فرآوری برای استفاده مجدد مناسب هستند ، به این ترتیب باقی مانده های اضافی مانند آب ، گرد و غبار ، لاستیک و رسوبات فیلتر می شوند.

روغن ترانسفورماتور استفاده شده معمولاً دیگر نمی تواند به عنوان روغن ترانسفورماتور مورد استفاده مجدد قرار گیرد ، اما می تواند به عنوان یک حامل انرژی در تولید انرژی عمل کند ، دقیقاً مانند سایر فرآورده های خالص نفتی. علاوه بر این ، در موارد محدودی ، روغن زائد می تواند در صنایع شیمیایی که مواد شیمیایی اساسی برای تولید پلیمرها تولید می شود ، فرآوری شود.

با توجه به تأثیر بر محیط زیست به دلیل تخلیه غیرقانونی روغن زائد ، روغن زائد از تانکرهای عبوری در بندرها جمع می شود ، از جمله برای SPPN و SPPZ (به ترتیب اسکله نفتی "شمال" و "جنوب" Scheldesteiger Petroleum Pier "North" و "South") در بندر آنتورپ.

  • ۰۰/۰۱/۱۵
  • ارسلان احدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی