دستگاه تصفیه روغن سوخته موتور برای تصفیه روغن هیدرولیک و ژنراتور

دستگاه تصفیه روغن مناسب برای جداسازی انواع میعانات از روغن موتور بهترین روش برای تصفیه روغن ، تصفیه به روش تقطیری است که در خاورمیانه جز برترین روش شناخته شده است که از آن بنام روش تین فیلم نیز یاد میشود

دستگاه تصفیه روغن سوخته موتور برای تصفیه روغن هیدرولیک و ژنراتور

دستگاه تصفیه روغن مناسب برای جداسازی انواع میعانات از روغن موتور بهترین روش برای تصفیه روغن ، تصفیه به روش تقطیری است که در خاورمیانه جز برترین روش شناخته شده است که از آن بنام روش تین فیلم نیز یاد میشود

دستگاه تصفیه روغن مناسب برای جداسازی انواع میعانات از روغن موتور
بهترین روش برای تصفیه روغن ، تصفیه به روش تقطیری است که در خاورمیانه جز برترین روش شناخته شده است که از آن بنام روش تین فیلم نیز یاد میشود

  • ۰
  • ۰

خریدار روغن سوخته و دستگاه تصفیه روغن سوخته موتور را از سازنده 

اگر شما یکی از افراد زیادی هستید که خریدار روغن سوخته موتور خود را تغییر می دهد ، شما نیز باید بدانید که چگونه روغن مورد استفاده را به درستی مدیریت کنید. از این گذشته ، روغن مورد استفاده از یک تغییر روغن می تواند یک میلیون گالن آب تازه را آلوده کند - یک سال برای 50 نفر! هنگام استفاده از روغن استفاده شده ، این نکات کلیدی را در نظر بگیرید:

روغن موتور استفاده شده نامحلول

پایدار است و می تواند حاوی مواد شیمیایی سمی و فلزات سنگین باشد.

تخریب آن کند است.

به همه چیز می رسد از شن و ماسه ساحل گرفته تا پرندگان پرنده.

این منبع اصلی آلودگی روغن به آبراه ها است و می تواند منجر به آلودگی منابع آب آشامیدنی شود.

آیا شما "Do-It Yourselfer" هستید - آیا روغن را در اتومبیل خود در خانه عوض می کنید؟ به طور متوسط ​​، حدود چهار میلیون نفر از روغن موتور به عنوان روان کننده تجهیزات دیگر استفاده می کنند یا آن را به یک مرکز بازیافت می برند. اگر می خواهید روغن مورد استفاده خود را مجدداً بازیافت کنید ، هنگام جمع آوری آن مراقب باشید که هیچ چیزی ریخته نشود و آن را درون یک قوطی یا ظرف ضد آب قرار دهید.

در مرحله بعد ،  از روغن استفاده شده جدا می شود و سپس تقطیر خلاء برش مویی را حذف می کند (یعنی کسری که برای استفاده مجدد به عنوان روغن روغن کاری مناسب است) یک روغن سنگین که حاوی مواد افزودنی روغن استفاده شده و سایر فرآورده های فرعی مانند آسفالت تقویت کننده است ،  خارج می کند. . قطعه بعدی که تحت آن قرار دارد ، برای از بین بردن پلیمرهای باقیمانده و سایر ترکیبات شیمیایی تحت هیدروژنه ، یا هیدروژن زدایی کاتالیزوری قرار می گیرد و زنجیره های کربن اشباع شده با هیدروژن را برای پایداری بیشتر.

تصفیه روغن سوخته های مورد استفاده

مانند فروغن روغنکاری موتور ، مایعات هیدرولیک و روغن دنده مورد استفاده در اتومبیل ها ، دوچرخه ها یا مجهز به چمن زن می توانند در صورت عدم بازیافت یا از بین بردن مناسب آنها محیط را آلوده کنند. برای جلوگیری از آلودگی محیط ، روغن مورد استفاده باید توسط مسئولان محلی مدیریت پسماند یا تعمیرگاه های اتومبیل اداره شود. فیلترهای روغن مورد استفاده نگرانی های مشابهی را برای زباله ها ایجاد می کنند. در صورت تخلیه مناسب ، می توان با بازیافت یا دفع آنها شد. دستگاه تصفیه روغن سوخته موتور

برخی از دلایل زیادی برای استفاده مجدد و بازیافت روغن استفاده شده عبارت

بازیافت روغن استفاده شده دستگاه تصفیه روغن سوخته موتور سازی خاک و آب در امان می دارد.

روغن سوخته از بین نمی رود ، فقط کثیف می شود ، بنابراین بازیافت آن یک منبع با ارزش را ذخیره می کند.

برای تولید یک گالن از سهام پایه تصفیه شده انرژی کمتری نسبت به یک پایه پایه از نفت خام مورد نیاز است.

یک گالن روغن موتور استفاده شده همان 2.5 quart روغن روان کننده به عنوان 42 گالن روغن خام را تأمین می کند.

10 راه عالی برای دفع مواد زائد روغن

1. ذخیره مواد زائد مناسب روغن سوخته برای جمع آوری و بازیافت

روند دفع صحیح روغن با ذخیره صحیح و در ظرف مناسب روغن زاید آغاز می شود. مطمئن ترین راه استفاده از ظروف اصلی است که در هنگام حمل و نقل با روغن همراه بوده اند. ظرف نگهداری نیز باید محکم بسته شود تا از نشتی که برای محیط زیست مضر است جلوگیری شود.

 

 

هنگام انتخاب ظرف نگهداری ، نباید از روغن سوخته مواردی که حاوی ضد یخ ، رنگ یا مواد شیمیایی هستند خودداری شود ، خصوصاً اگر کسی قصد بازیافت یا استفاده مجدد روغن را دارد. از انتقال دقیق روغن استفاده شده به داخل ظرف نگهداری نیز باید اطمینان حاصل شود تا از ریختن آن جلوگیری شود. هنگامی که محفظه ذخیره سازی محکم بسته شد ، باید به وضوح برچسب گذاری شود.

 

 

 

راهنمای زندگی پایدار را بخوانید: اصول روغن سوخته ، فواید و مثالها

2. بدانید چه چیزی را دفع می کنید و روش صحیح آن را بدانید

قبل از دفع مواد زائد روغن ، لازم است اطمینان حاصل کنید که روغن مورد نظر برای دور انداختن را کاملاً درک کرده اید. این کمک می کند تا بدانید که چگونه می توانید آن را به درستی دفع کنید. به عنوان مثال ، سوزاندن ماده ای که کاملاً درک نمی کنید می تواند شما را در معرض خطرات ناگفته قرار دهد.

 

اگرچه می توانید با استفاده از بخاری و روغن

 

سوخته دیگ بخار با خیال راحت از شر برخی روغن ها خلاص شوید ، اما ممکن است لازم باشد خدمات دفع برخی روغن ها را به خارج از کشور برون سپاری کنید. پس از درک روغنی که با آن کار می کنید ، می توانید مطمئن ترین و موثرترین روش دفع را انتخاب کنید.

 

3. روغن زائد را در جای امنی ذخیره کنید

از آنجا که به احتمال زیاد روغن زباله را روزی که ماشین را عوض می کنید ، دور نمی ریزید ، باید اطمینان حاصل کنید که این روغن در مکانی امن قرار گرفته است که هیچ کس بدون اطلاعات لازم نمی تواند آن را در دست بگیرد ، خصوصاً در صورت وجود کودکان و حیوانات خانگی. روغن زباله نباید با روغن استفاده نشده در همان مکان نگهداری شود تا از سردرگمی جلوگیریروغن سوخته  شود ، خصوصاً اگر در ذخیره سوخت معمولی ذخیره شده باشد.

 

4. استفاده از خدمات خبره

اگر ظرفیت و توانایی دفع مواد زائد روغن را ندارید ، همیشه باید با یک ماده پاک کننده روغن زائد محلی تماس بگیرید. اکثر ارائه دهندگان خدمات روغن های زائد تجهیزات و امکانات لازم را برای اطمینان از دفع ایمن و موثر روغن زائد در اختیار دارند. هنگام استفاده از چنین خدماتی ، سطح تخصص و قیمت گذاری باید ملاحظات باشد.

 

5- آنرا در زهکش یا سیستم سپتیک نریزید

خرید روغن سوخته و روغن پخت و پز ، چربی یا هر روغن دیگر نباید هرگز در سیستم فاضلاب ریخته شود. فاضلاب و سیستم های زهکشی را مسدود می کند. همانطور که در بالا گفته شد باید به درستی ذخیره و برچسب گذاری شود تا بعداً آن را به درستی دفع کنید ، برای بازیافت بفرستید یا از خدمات متخصص استفاده کنید.

 

6. تجهیزات / وسیله نقلیه خود را به درستی نگهداری کنید

دفع مایع روغن زائد با تعمیر و نگهداری تجهیزات یا وسیله نقلیه شما آغاز می شود. یک ماشین یا وسیله نقلیه خوب و تمیز به راحتی تمیز می شود و نشت کلی روغن و نیاز به جایگزینی روغن جدید را کاهش می دهد بنابراین نیاز کلی دفع روغن استفاده شده را کاهش می دهد.

 

 

7 موردی را که باید در مورد تأمین پایدار سبزیجات بدانید بخوانید

7. در صورت سوزاندن روغن ، از بخاری مناسب استفاده کنید

اگر می خواهید روغن خود را با سوزاندن آن دفع کنید ، باید مطمئن شوید که از بخاری مناسب استفاده می کنید. سوزاندن روغن ضایعات یک روش مطمئن و مقرون به صرفه برای بازیافت روغن استفاده شده و تبدیل آن به یک محصول مفیدتر است.

 

 

با این حال ، باید اطمینان حاصل کنید که از بخاری کارآمد استفاده می کنید که به طور خاص برای دفع مواد زائد روغن طراحی شده است. مشعل های روغن زائد به طور خاص از فولاد کربن طراحی شده اند و نباید آنها را با دیگهای بخار معمولی که از چدن ساخته می شوند اشتباه گرفت.

 

 تجهیزات تایید شده برای دفع مواد زائد 

شایان ذکر است که برخی از دیگهای زباله فقط برای سوزاندن موثر تعداد محدودی روغن طراحی شده اند. تجهیزات با کیفیت پایین یا غیر قابل اعتماد تنها می تواند افراد محدودی را بسوزاند

 

دون محدودیت از نو ساخته شوند. آنها شامل روغن موتور ، دنده و هیدرولیک هستند. تولید مجدد سایر روغنهای زائد مجاز است ، مشروط بر اینکه حاوی مواد مضر احتمالی در محصولات نباشند.

 

لازم به ذکر است که روغنهای زاید با غلظت بی فنیلهای پلی کلر (PCB) بیش از 20 ppm (قطعات در میلیون) یا مقدار کل هالوژن بیش از 2 گرم در کیلوگرم ممکن است دوباره تولید نشوند مگر اینکه مواد مضر با اطمینان از بین بروند در هنگام بازسازی . دیوسپوزال روغنهای زائد ممکن است با سایر مواد زائد مخلوط نشوند و همچنین روغنهای زاید دسته های مختلف مخلوط نشوند.

تصمیم گیری در مورد نحوه استفاده از این روغن به عهده صاحب تأسیسات بازیابی است که این روغن پسماند را خریداری کرده است ، زیرا این امر به مراحل مختلف عملکرد در تأسیسات مختلف بستگی دارد. اساس این امر این است که تاسیسات تحت قانون کیفیت محیط زیست آلمان ، Bundesimmissionsschutzgesetz یا "قانون کنترل انتشار فدرال" دارای مجوز برای بازیابی بدون آسیب و مناسب است. این بدان معنی است که در طی مدیریت روغن زائد ، محصولات بسیار متفاوتی پذیرفته و فرآوری می شوند.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی