دستگاه تصفیه روغن سوخته موتور برای تصفیه روغن هیدرولیک و ژنراتور

دستگاه تصفیه روغن مناسب برای جداسازی انواع میعانات از روغن موتور بهترین روش برای تصفیه روغن ، تصفیه به روش تقطیری است که در خاورمیانه جز برترین روش شناخته شده است که از آن بنام روش تین فیلم نیز یاد میشود

دستگاه تصفیه روغن سوخته موتور برای تصفیه روغن هیدرولیک و ژنراتور

دستگاه تصفیه روغن مناسب برای جداسازی انواع میعانات از روغن موتور بهترین روش برای تصفیه روغن ، تصفیه به روش تقطیری است که در خاورمیانه جز برترین روش شناخته شده است که از آن بنام روش تین فیلم نیز یاد میشود

دستگاه تصفیه روغن مناسب برای جداسازی انواع میعانات از روغن موتور
بهترین روش برای تصفیه روغن ، تصفیه به روش تقطیری است که در خاورمیانه جز برترین روش شناخته شده است که از آن بنام روش تین فیلم نیز یاد میشود

  • ۰
  • ۰

اگر روغن موتور خود را عوض کردید ، باید بدانید که چگونه روغن استفاده شده را به درستی کنترل و دفع کنید. روغن موتور استفاده شده محلول نیست و می تواند حاوی مواد شیمیایی سمی و فلزات سنگین باشد. خرید روغن سوخته کرج همیشه توجه داشته باشید که تماس طولانی مدت پوست با روغن استفاده شده می تواند برای سلامتی شما بسیار مضر باشد.

دسترس
هر ماه بیش از 16 میلیون گالن روغن استفاده شده به طور نامناسب دفع می شود. این مقدار بیشتر از مبلغی است که توسط ابر نفتکش اکسون والدز در سواحل آلاسکا از دست رفته است.

برای دفع مناسب روغن استفاده شده ، روشهای زیر را به کار بگیرید:

هرگز روغن موتور استفاده شده را روی زمین دور نریزید. در یک خندق ، نهر ، رودخانه یا دریاچه ؛ در یک فاضلاب طوفانی یا در زباله
روغن موتور استفاده شده را با چیز دیگری مانند بنزین ، حلال ها ، ضد یخ ، سموم دفع آفات و غیره مخلوط نکنید.
روغن موتور استفاده شده را به یک ظرف پلاستیکی تمیز و ضد نشت با یک پیچ پیچ دار (کوزه شیر ، ظرف روغن خالی و غیره) منتقل کرده و روی آن را محکم پیچ کنید تا از نشت یا ریختن آن جلوگیری شود.
Earth911.com را برای نزدیکترین ایستگاه دفع خود جستجو کنید.
قبل از دور انداختن فیلتر روغن کارکرده ، سوراخ هوا را در انتهای گنبد منفذ کنید. ممکن است از پیچ گوشتی استفاده کنید ، اما مراقب باشید که دست خود را سوراخ نکنید. همچنین ، شیر پشتی ضد تخلیه (در صورت وجود) واقع در انتهای صاف فیلتر را سوراخ کنید. اجازه دهید چندین ساعت روغن از فیلتر خارج شود. این روغن را با بقیه روغن موتور استفاده شده برای بازیافت ترکیب کنید. هنگامی که یک ایستگاه دفع پیدا کردید ، از آن بپرسید که آیا فیلتر روغن استفاده شده شما را نیز می گیرد یا خیر.
حقایق روغن استفاده شده
روغن استفاده شده از یک تغییر روغن می تواند 1 میلیون گالن آب شیرین را آلوده کند.
فقط یک فنجان روغن موتور دست دوم لازم است تا یک براق کننده روغن را در یک حوضچه 1 جریب قرار دهید.
ایالات متحده سالانه 1.3 میلیارد گالن روغن زاید تولید می کند که 800 میلیون گالن آن بازیافت می شود. (تقریباً 40 درصد قابل بازیافت نیست).

 

بازیافت باعث صرفه جویی در روغن و کمک به محیط زیست می شود. طبق آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده (EPA) ، 2.5 قوت (2.4 لیتر) روغن تصفیه شده از یک گالن (3.8 لیتر) روغن استفاده شده قابل پردازش است. اگر بازیافت نشود ، گالن روانکار حاصل از تعویض روغن می تواند 1 میلیون گالن (3.8 میلیون لیتر) آب شیرین را خراب کند ، که نشان دهنده تامین آب سالانه 50 نفر است. طبق گفته هیئت مدیره مدیریت پسماند کالیفرنیا ، یک پیمانه (0.5 لیتر) روغن استفاده شده می تواند یک لکه روغن تقریباً 1 جریب (0.4 هکتار) روی سطح آب ایجاد کند. روغن میل لنگ بیش از 40٪ کل آلودگی نفتی در بندرها و آبراهه های ایالات متحده را تشکیل می دهد.

بازارهای مختلفی برای بازیافت روغن وجود دارد. طبق گفته انستیتوی نفت آمریکا (API) ، یک سازمان بازرگانی که برای ترویج بازیافت روغن موتور استفاده شده از اتومبیل ، کامیون ، موتور سیکلت ، قایق ، وسایل نقلیه تفریحی و ماشین های چمن زنی به سازمانهای دولتی می پیوندد ، 75٪ روغن بازیافت شده برای در صنعت استفاده می شود و 11٪ در بخاری های فضایی در خلیج های اتومبیل و گاراژهای شهرداری استفاده می شود. 14٪ باقیمانده دوباره خریدار روغن سوخته در شیراز تصفیه می شود ، به حالت بکر خود باز می گردد و دوباره به عنوان روغن موتور استفاده می شود. API گزارش داد که بیش از 640 میلیون گال (2،422 میلیون لیتر) روغن موتور در سال 1997 فروخته شده است. افرادی که روغن خود را تغییر داده اند 345 میلیون گال (1،306 میلیون لیتر) روغن خریداری کرده اند.


وب سایت بازیافت روغن API شامل دستورالعمل هایی در مورد جمع آوری روغن و محل مصرف آن برای بازیافت است. روغن باید هنگام گرم شدن از موتور اتومبیل تخلیه شود (به طوری که لجن به راحتی از آن خارج شود) در ظرفی که دو برابر میل لنگ را در خود نگه می دارد ، تخلیه شود. روغن تخلیه شده باید از طریق یک قیف در یک بطری پلاستیکی تمیز ریخته شود که دارای یک درب محکم بسته شده باشد. API توصیه می کند از کوزه شیر استفاده کنید و نسبت به استفاده از بطری هایی که مواد سفید کننده ، پاک کننده ها یا مایعات خودرو مانند ضد یخ را در خود جای داده اند احتیاط کند (باقی مانده موجود در آن ظروف باعث آلودگی روغن می شود). سپس روغن استفاده شده باید به یک ایستگاه جمع آوری منتقل شود. وب سایت API دارای پیوندهایی برای بازیافت اطلاعات در هر ایالت و برخی از استانهای کانادا است. خدمات بازیافت توسط ایالت ها ، شهرها و شرکت های خصوصی ارائه می شود. علاوه بر این ، ممکن است روغن در برخی از ایستگاه های خدمات و مغازه های تعویض روغن پذیرفته شود.

مرحله بعدی در فرآیند بازیافت ، جمع آوری روغن استفاده شده توسط حمل کنندگانی است که روغن را از جایگاههای خدمات و ظروف ذخیره سازی مراکز جمع آوری جارو می کنند. روغن جمع آوری شده از نظر اجزای خطرناک آزمایش می شود. روغنی که آزمایش را پشت سر می گذارد در مخزن نگهدارنده مخلوط شده و توسط کامیون حمل کننده تانک به یک دستگاه بازیافت یا یک ایستگاه انتقال منتقل می شود. در ایستگاه انتقال ، روغن نگه داشته می شود تا زمانی که برای گرم شدن به پردازنده ها ، تصفیه مجدد یا مشعل ها منتقل شود.

 

http://varaghijat.parsiblog.com/Posts/60/%d8%ae%d8%b1%d9%8a%d8%af+%d8%b1%d9%88%d8%ba%d9%86+%d8%b3%d9%88%d8%ae%d8%aa%d9%87+%d8%af%d8%b1+%d8%a7%d8%b5%d9%81%d9%87%d8%a7%d9%86+%d8%b4%d9%8a%d8%b1%d8%a7%d8%b2+%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86+%da%a9%d8%b1%d8%ac+%d8%a7%d9%87%d9%88%d8%a7%d8%b2

  • ۰۰/۰۱/۰۶
  • ارسلان احدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی