دستگاه تصفیه روغن سوخته موتور برای تصفیه روغن هیدرولیک و ژنراتور

دستگاه تصفیه روغن مناسب برای جداسازی انواع میعانات از روغن موتور بهترین روش برای تصفیه روغن ، تصفیه به روش تقطیری است که در خاورمیانه جز برترین روش شناخته شده است که از آن بنام روش تین فیلم نیز یاد میشود

دستگاه تصفیه روغن سوخته موتور برای تصفیه روغن هیدرولیک و ژنراتور

دستگاه تصفیه روغن مناسب برای جداسازی انواع میعانات از روغن موتور بهترین روش برای تصفیه روغن ، تصفیه به روش تقطیری است که در خاورمیانه جز برترین روش شناخته شده است که از آن بنام روش تین فیلم نیز یاد میشود

دستگاه تصفیه روغن مناسب برای جداسازی انواع میعانات از روغن موتور
بهترین روش برای تصفیه روغن ، تصفیه به روش تقطیری است که در خاورمیانه جز برترین روش شناخته شده است که از آن بنام روش تین فیلم نیز یاد میشود

  • ۰
  • ۰

خریدار روغن سوخته 2

ضایعات روغن چیست؟ خرید روغن سوخته روغن هایی هستند که به صورت زباله ظاهر می شوند و تا حدی یا کاملاً از روغن معدنی ، روغن مصنوعی یا بیوژنیک تشکیل شده اند. مدیریت صحیح محیط زیست روغن زائد با دستورالعمل روغن پسماند در تاریخ 01.05.2002 تنظیم می شود ، که تصریح می کند اولویت باید با فرآوری روغن های باطله به روغن پایه باشد.

روغن پایه جز

component اصلی روغن معدنی است که برای ساخت روان کننده ها استفاده می شود (روغن پایه + مواد افزودنی = روان کننده ها ، مانند موتور ، چرخ دنده ، هیدرولیک ، روغن های ماشین و روغن های روان کننده). همه کدهای روغن زباله را می توان به یکی از چهار دسته اصلی تقسیم کرد. روغنهای ضایعات رده I می توانند بدون محدودیت از نو ساخته شوند. آنها شامل روغن موتور ، دنده و هیدرولیک هستند. تولید مجدد سایر روغنهای زائد مجاز است ،

 

مشروط بر اینکه حاوی مواد مضر احتمالی در محصولات نباشند. لازم به ذکر است که روغنهای زاید با غلظت بی فنیلهای پلی کلر (PCB) بیش از 20 ppm (قطعات در میلیون) یا مقدار کل هالوژن بیش از 2 گرم در کیلوگرم ممکن است دوباره تولید نشوند مگر اینکه مواد مضر با اطمینان از بین بروند در هنگام بازسازی .

 

 

دیوسپوزال روغنهای زائد ممکن است با سایر مواد زائد مخلوط نشوند و همچنین روغنهای زاید دسته های مختلف مخلوط نشوند. تصمیم گیری در مورد نحوه استفاده از این روغن به عهده صاحب تأسیسات بازیابی است که این خرید روغن پسماند را خریداری کرده است ، زیرا این امر به مراحل مختلف عملکرد در تأسیسات مختلف بستگی دارد. اساس این امر این است که تاسیسات تحت قانون کیفیت محیط زیست آلمان ، Bundesimmissionsschutzgesetz یا "قانون کنترل انتشار فدرال" دارای مجوز برای بازیابی بدون آسیب و مناسب است.

 

این بدان معنی است که

در طی مدیریت روغن زائد ، محصولات بسیار متفاوتی پذیرفته و فرآوری می شوند. برای ایجاد طبقه بندی متمایزتر ، روغنهای زاید پذیرفته شده ابتدا باید مورد ارزیابی تحلیلی جامع قرار گیرند.

 

تجزیه و تحلیل پارامترهای تجویز شده برای PCB و مقدار کل کل در اینجا از اهمیت ویژه ای برخوردار است. روغنهای زائد که به دلیل غلظت زیاد مواد افزودنی یا مواد مضر ، تولید مجدد برای آنها مناسب نیست ، می توانند برای اهداف انرژی به عنوان جایگزینی برای سوخت عادی در تأسیسات احتراق که دارای مجوز مطابق با "قانون کنترل فساد کنترل فدرال" برای استفاده از انرژی است

 

فرآیند آبگیری

گرم شدن و هم زدن روغن استفاده شده در یک مخزن (A) و رانده شدن آب از طریق تبخیر می تواند روند آبگیری را تسریع کند.

 

سپس روغن "خشک" یا کم آب برای پردازش بیشتر یا استفاده به عنوان سوخت مشعل مناسب است.

فیلتر کردن و مین زدایی

هدف از فیلتر کردن و مین زدایی حذف مواد غیر آلی و برخی مواد افزودنی از روغن استفاده شده برای تولید سوخت مشعل یا خوراک تصفیه مجدد است.

 

مواد اولیه روغن استفاده شده به یک مخزن واکنش (A) منتقل می شود و با مقدار کمی اسید سولفوریک مخلوط می شود و تا حدود 60 درجه سانتیگراد گرم می شود. یک ماده فعال کننده سطح فعال شیمیایی ، به نام سورفاکتانت ، به راکتور (A) اضافه می شود و پس از هم زدن اجازه مخلوط شدن را می دهد. این اجازه می دهد تا مخلوط به دو "مرحله" - یعنی روغن و پایه آب یا آب تفکیک شود. معرف باعث جمع شدن آلاینده ها در فاز آبی می شود که در ته مخزن (A) قرار می گیرد و به صورت دوغاب تخلیه می شود. این فاز حاوی اسید ، آلاینده های روغن استفاده شده ، از جمله فلزات و برخی از مواد افزودنی روغن است. آب خشک شده و پسماند جامدی باقی می ماند که باید دفع شود.

 

فرآیند فیلتر کردن و مین زدایی

روغن مین زدایی فیلتر شده (B) برای از بین بردن ذرات ریز معلق (به ضایعات جامد) و به عنوان سوخت مشعل تمیز به محل ذخیره (C) می رود. این می تواند بیشتر با یک فرآورده نفتی سبکتر رقیق یا "برش" داده شود تا بسته به نیاز ویسکوزیته سوخت مشعل ، طیف وسیعی از روغن های سوخت متوسط ​​تا سبک تولید شود.

پروفن زدایی

فرآیند دفع آسفالت پروپان (PDA) یک مرحله مهم پیش تصفیه در فرآیند تصفیه مجدد تولید روغن روان کننده بدون آسفالت است که به ماده اولیه مرحله بعدی در یک مرکز تصفیه مجدد تبدیل می شود. خروجی دیگر (که همچنین یک ورودی است) پروپان است که از هر دو جریان بازیابی می شود و در فرآیند دوباره استفاده می شود.

 

روند PDA به حلالیت بیشتر

اجزای پارافینیک و نفتنیک (یعنی اساساً روغن پایه) در مقابل مواد زائد آلوده در یک جریان پروپان متکی است.

 

فرآیند آسفالت زدایی پروپان

جداسازی کسر روغن روان کننده از روغن استفاده شده یک فرآیند مداوم است و هنگام پردازش روغن استفاده شده در دمای محیط انجام می شود.

روغن استفاده شده به وسط

ستون استخراج (A) پمپ می شود. پروپان مایع به پایین ستون (A) شارژ می شود. روغن سنگین تر از پروپان است که به پایین ستون (A) می رود. پروپان در یک جریان متقابل افزایش می یابد بنابراین جریانهای ورودی در ستون (A) مخلوط می شود. پروپان در حال بالا آمدن ، اجزای روغن محلول محلول تری را که در بالای ستون (A) با پروپان انجام می شوند ، حل می کند و مواد نامحلول پروپان از پایین ستون (A) خارج می شوند.

 

پروپان بخار است

 

2 نوع تقطیر وجود دارد ، اتمسفر و خلاuum.

 

تقطیر اتمسفر

تقطیر اتمسفر به طور کلی (اما نه همیشه) یک مرحله قبل از تصفیه برای تقطیر در خلا در نظر گرفته می شود و به مواد خوراکی بدون آب نیاز ندارد. تقطیر اتمسفر در فشار جو معمول و با دمای حداکثر 300 درجه سانتیگراد انجام می شود.

 

قبل از فرآیند تقطیر جوی ، مواد اولیه ممکن است تحت PDA قرار بگیرند ، اما این یک پیش نیاز مطلق نیست.

 

تقطیر اتمسفر

تقطیر اتمسفر فرآیندی نسبتاً ساده است که مایعات کم جوش را در فشار محیط جدا می کند. روغن دست دوم (A) گرم شده و به برج تقطیر (B) شارژ می شود. هیدروکربنهای نقطه جوش کمتری که در روغن استفاده شده وجود دارد (به عنوان مثال گازها ، بنزین و حلال ها) و آب در بالای برج جمع می شوند (B). برخی از این هیدروکربن ها را می توان متراکم و جمع آوری کرد تا به عنوان سوخت در فرآیند تصفیه استفاده شود.

 

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/Hqvxp0PCHL4" title="YouTube video player" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

 

این فرآیند فقط برای دمای حداکثر 300 درجه سانتیگراد مناسب است ، زیرا دمای بالاتر از این می تواند منجر به "ترک خوردگی حرارتی" هیدروکربن های مولکول بزرگتر (نقطه جوش بالاتر) شود. مولکول های روغن اصلی روغن در واقع هدف ما بازیابی است.

 

پس از تقطیر اتمسفر ، روغن معمولاً تحت تقطیر با خلا قرار می گیرد. توجه داشته باشید که روغن استفاده شده می تواند مستقیماً از فرآیند "خشک کردن" به واحد تقطیر خلاuum بدون لزوماً تقطیر جو ارسال شود. با این حال ، به طور کلی پذیرفته شده است که آب و اجزای هیدروکربن نقطه جوش پایین تر قبل از تقطیر با خلا حذف شوند.

http://www.wasteoiltodieseloil.com/uploads/180518/2-1P51QG2453H.jpg 

تقطیر خلاuum

تقطیر خلاuum فرآیند کلیدی در تصفیه مجدد روغن استفاده می شود. در صورت استفاده از تقطیر اتمسفر ، روغن ستون تقطیر جو ماده اولیه ستون تقطیر خلا است. در تقطیر خلا می توان مواد اولیه را به محصولات با دامنه جوش مشابه تقسیم کرد تا خصوصیات فیزیکی موجود در پایه پایه روغن "برش های تقطیر" را که از محصولات برج خلا تولید خواهد شد ، کنترل کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی